Sten Taxi..

Så himla skalt...
Igår kväll när jag och Niclas kom hem från kalaset så slog vi oss ner i soffan..
Där va absolut inget på tv:n så vi bara zappade runt.
Sen fasnade vi på femman (fråga inte varför, hatar dom i vanliga fall!), där de vart Filip och Fredrik...
Och helt plötsligt vart Sten Taxi med där...
och jag sa till Niclas att jag tycker Sten är bara så äcklig..Klarar icke av han..
Sen var de inte mer med de...

Och sen imorse när jag satt på bussen till jobb..vem hoppar på om inte Sten Taxi..
Han gick på på Dammfri och hoppade av på Kronprinsen..LÖNT!??!
De är en hållplats =P
Tyckte bara de va så skalt, precis dagen efter...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Han sitter inne på kronprinsen eller utanför hela dagarna!!! bara sitter, eller sitter o sover så du lär se honom MÅNGA gånger om du går här:)

2009-05-19 @ 18:31:14
URL: http://anjaforhelaslanten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0