Fredag!!!!!!!!

Skrev inte igår för på jobb så pajade datorn så jag hade inte kassa eller något...
SKITJOBBIGT!
Fick stå och skriva alla kvitto för hand och räkna allt på miniräknare, och jag kan säga att de vart ett helvete!
Men som tur var så muntrade Nolle upp mig efter jobb, vi tog en runda på Entré och jag blev skitglad för jag hittade två bh:ar, och båda passa....dvs ett mirakel :D
Sen blev det kaffe, lite snack och bussen hem för oss båda..
När jag väl kom hem så stack jag och Niclas vidare till Maxi för att handla maaaat :D
Efter de blev de kvällsmat och mys i soffan..

Imorse vart de inte svårt att gå upp från sängen, de va bara att tänka på att de va fredag så vart de nästan att man sprang upp:P
Idag fungerar datorn och  jag är överlycklig, tiden går inte alls lika långsamt då:)
Efter jobb ska jag och Niclas gå på Jensen och äta lunch..
Ikväll får vi se vart vinden vänder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0