En timme!!

Nu är de bara en timme kvar på jubb...SKÖNT!
Sen blir de till att vandra lite i stan och leta efter något kuligt till Becky och Natta tillsammans med Nicole.. Tror att vi kommit på något att köpa till de båda..=)

Nu blev jag super sugen på en vanilj latte!
Gud va gott de hade varit!

Efter stan ska jag till Lindängen och kolla match sen följer man med Becks he och kollar på den spännande finalen, krig kommer de att vara!
Jag håller på United och Becks på Barca..Kul kul kul, eftersom united vinner så tycker jag synd om Becky som ska behöva höra de sen efteråt =P hehe

Niclas kommer hem om en dag=D=D=D=D


Kommentarer
Postat av: Becks!

Mes que un club BARCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :):):):):):):)

2009-05-28 @ 11:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0