Äntligen helg!!

Igår träffade jag Malin efter jobb och vi gick en runda i stan och fikade...
efter de, åkte jag hem hämtade kläder och så...
sen hämtade mitt hjärta mig hemma så åkte vi hem till han för att äta..
När vi hade varit hos han i fem minuter kom Peter och Tony...
Niclas hade tydligen bestämmt med dom...
De blev lite Så ska de låta och let's dance:)
och Magnus vann i Let's dance:D woohhoo:D Välförtjänt!!!

Sitter på jobb nu...skittråkigt!!
men bara en timme kvar så:P hehe
sen ska jag hem och mysa med min fruga Becks:D
Och min man ska iväg på annat håll och lira poker..

Imorn blir de till att packa ner rummet...
sen är de bara tre dagar tills vi får nycklarna:D såå jävla niice!!

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva...så...

PussHeej*

Kommentarer
Postat av: BECKSSSS

Skriver bara för ingen annan gör de ahahaha! Pössssss

2009-03-28 @ 17:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0