Usch och blää!!

Sitter här i min ensamhet hemma i lägenheten...
Anneli gick för typ tjugo minuter sedan och Niclas är och spelar poker...
Idag har jag bara tatt de lungt..
Först åkte Niclas vid fem tiden, vid halv sju kom Anneli..
Vi åt, kollade film, åt ,åt och åt lite mer :P
Hon gör grymt goda chokladbullar!!
Mummsfillibabba!!
Sen gick hon hem, och nu sitter jag här...
Har svinit ont i ryggen och är mätt som ett svin!
Ska strax gå och lägga mig..
Imorgon ska jag först ut och shoppa lite sen ska jag med Nolle och fotas..
Niclas ska till Danmark med sina pågar..

Nä nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla tv där istället :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag är bäst. =) och har den bästaste systern ystern. haha. usch o blä så mätt jag var när jag cyklade hem. orkade knappt äta frukost dan efter. Ses om två veckor. älskar dig gumman min. puss

2009-06-15 @ 23:31:48
URL: http://annelaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0