Ultraljud

Idag vart jag ju på ultraljud och allt såg jättebra ut!
Som de ser ut nu så kommer min lilla pojke väga ungefär 3500g när han föds,
 om han nu föds enligt tidsberäkningen :)
De va rätt roligt när vi va där, för när hon skulle mäta magen så fick han hicka..
De såg jätteroligt ut på tvn.
Men sen när vi frågade om vi kunde få en bild med oss hem så, sa hon att de va rätt svårt att få en bra bild för de va suddigt men vi lyckades tillsist, och jag blev superglad!


v.32 + 2
Det är en närbild på hududet, där man även kan se hur han putar med läpparna!
Det är en närbild på huvudet, där man även ser hur han putar med läpparna..supergulligt!

 

Kommentarer
Postat av: siss

va kul gumman. Måste berätta sen när jag kommer hem vad jag drömde om. :p har handlat presenter till er. ;) puss

2009-06-26 @ 16:18:03
URL: http://annelaij.blogg.se/
Postat av: Karin

hej hej :) Kul att hitta lite andra gravid-bloggar :) är i vecka 32, går in i 33 på ons.

Varför gjorde du ett ultraljud nu med? nyfiken bara, några speciella skäl till det ? annars säger de ju att man bara gör ett vid v 18. skulle tycka det ar roligt att se min plutt igen med =)

ha det bäst!

2009-06-28 @ 13:05:29
URL: http://karinhanser.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej Gumman.. Kul och läsa att du också ska få en liten pojke=) Har ni börjat diskutera namn??

Du har ju fått mitt nummer på bilddagboken så slå en signal så kan vi gå ut och ta en fika=)

Kram

2009-07-13 @ 14:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0