Sommar och sol...

Idag har jag varit ute större delen av dagen..
Redan klockan åtta imorse vart de ju 19grader..
Efter ultraljudet så cyklade jag och mötte mamma och Frida.
Vi tog våra filtar och fruktsalladen som jag gjorde imorse och satte oss i Slottsparken..
De vart supermysigt förutom när de blåste halv storm eller när gässen kom alldeles förnära!
Asså gäss är väldigt äckliga...dom är precis som duvor..
Dom kommer alltid jättenära och sen reagerar dom inte när man försöker skrämma iväg dom..
Tröga jäklar!! =P

Ialla fall, jag tog lite foto innan jag var tvungen att fortsätta in till hansa för att fixa mina naglar som jag beställt tid till=P
  
 
  
  

Kommentarer
Postat av: Marie

usch! jag hatar verkligen fåglar.. gässen är värst nu när de har ungar också!

2009-06-29 @ 09:47:58
URL: http://livetotelltheworl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0