Muumms!!

Igår efter de att jag varit hos barnmorskan så vandrade jag hem till mamma en
runda och tog de lite lungt..
Hon skrattade åt mig när jag sa hur mycke jag gått upp sedan jag blev gravid, och nej,
jag kommer inte skriva de här för jag skämms, så ni kan fortsätta att vara nyfikna!  
Men när jag skulle gå fick jag med mig en stavmixer så nu kan jag göra
mina efterlängtade smoothies :)
Wiiiee!
Köpte hallon igår, funderade på om jag ska köpa lite annat också här på torget när jag slutar, dom har väldigt goda frukter och dom är inte alls dyra!
De är ju kanon, så de ska vara!



Någon som har något bra förslag på olika sorter av smooties?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaniljyoghurt, hallon, banan, lite linfrö och en skvätt juice.

2009-07-01 @ 08:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0