Midsommardag..

De är midsommardag och jag är helt slut!
Igår va jag och Niclas bjudna hem till Marie och Tony, mycket trevlig kväll!
Tack alla som var där!
Vid ett tiden var jag rätt sliten så då promenerade vi hem..
Somnade direkt när vi kom hem och sov ändå till elva idag.
Vilket jag tyckte var riktigt skönt!
Runt klockan ett var de bara att ta på sig och åka till Niclas mormor
och morfars stuga, där vi skulle dansa runt stången och äta gott...
Tiden bara sprang iväg och vi stannade till sju..
Så de har varit full rulle nu i två dagar och jag är helt slagen!
De tråkiga är att jag ska jobba imorgon...
inte precis de man ser fram emot att göra en söndag!
Hoppas lite på att de ska regna mellan tolv och fyra,
så att jag inte har dåligt samvete för att jag inte är ute i solen.

Ne nu har jag sjukt ont i ryggen så jag måste lägga mig ner...
Bilder från gårdagen komner in ikväll eller imorn:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0