God morron!

God morgon huvudvärk och halsbränna..
Kan de bli värre?

Har inte alls sovit bra inatt..
När jag väl gick och la mig igår så kunde jag inte somna..
Jag tror klockan hann bli två innan jag somnade, sen tre vaknade jag av att jag behövde gå på toa, klockan fyra kom Niclas hem så då vaknade jag av de men
somnade snabbt om...
Runt halv sex vaknade jag igen, helt klarvaken..men ville inte gå upp då så jag försökte somna om och lyckades..
sen ringde klockan åtta för att jag skulle gå upp till jobb..
Känns som jag bara har sovit tio minuter på hela natten..
Gäspar hela tiden nu när jag är på jobb, brors nog även på att här inte är någon luft..
Men här är i alla fall inte bastu idag vilket är skönt,
här är lite kallt faktiskt om man känner efter=P
Neej, jag blir aldrig nöjd=P
Hehe Men jag har ialla fall en extra tröja med mig som jag fick ta på mig, för jag va ju duktig och cyklade hit idag!
Har kommit på att de är snäppet på förbjudet att ta bussen när man bor så nära att man kan cykla..
Ska ta mig i kragen nu och cykla vaarje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0