Förkyld..

Happ...då har man gått och dratt på sig en förkylning nu också...
Inte alls kul ju..jag som ska gå på student imorn..

Nu har jag förstått varför alla blev så sura på oss förra året när vi gick runt
och tuta och höll på i stan...
Igår när jag kom hem var de som om hela världen stog stilla, helt tyst...så jäkla skönt..
men nu sitter jag på jobb igen och de är samma sak idag...
Har tack vare alla visselpiper fått huvudvärk..
Vilket icke är allt för roligt!

Igår slöade jag bara hemma..
Var helt slut..de tar på krafterna att bli förkyld!
De är inte så att man är speciellt sugen på att dricka te och så i denna värmen..
Är mest sugen på glass :P

Nu ska jag back to work...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0