Baby baby baby!

Idag har jag varit på ett riktigt ruttet humör!
Blivit irriterad för minsta lilla..
Så jag försökte muntra upp mig själv, och lyckades!
Jag gick igenom lådan med bebiskläder som vi fick av Niclas syster.
Där va en hel del om man säger så :P

Där är kläder i storlekarna 50-68...
Så där är ju till dom första månaderna.
Men vill ändå handla litta själv, men tycker de är så tråkigt att gå och kolla i affärerna..
För antingen så är där bara riktigt tråkiga färger eller så är där bara flickkläder...
Asså är de för att alla som föder nu ska ha pojkar så att allt är slut eller är de bara så att dom har slut på idéer för pojkkläder...börjar undra...
Niclas hade en rolig ide när han fick se hur liten strumpan var som jag hittade i lådan..

Så jäkla söt, den är hur liten som helst...
Min mans svarta strumpa och lillens ljusblåa strumpa... :D

Räknar ner dagarna nu....

Underbart!
<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag måste också börja handla :( ahah!

2009-12-01 @ 12:34:07
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0