2009-06-03

Ussch och blä!
Vaknade imorse och tänkte guud va skönt med fredag!
Men sen kom jag och tänkte på att de bara vart onsdag, skitjobbigt...
Var helt säker på att de va fredag asså..
Men egentligen är de inte hela världen för jag ska bara jobba idag och imorgon sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. Riktigt skönt!
På fredag är de fest för lilla Jasse som tar studenten :) ska bli mycke trevligt!


Igår morse så var jag hos barnmorskan klockan 8.00 för att dricka en sockerlösning som skulle visa om jag hade fått graviditets diabetes, drack den vid kvart över åtta sen skulle man bara sitta och kuckilura i två timmar..så jag tog mig lite tid för att läsa min bok :) Vid halv elva kom jag därifrån, hungrig som fan! Man skulle komma dit på fastande mage. Vilket är jobbigt för mig ime, äta frukost är de första jag gör när jag vaknar, direkt upp från sängen och äter...så att gå från sju till halv elva utan något, inte ens vatten....Jobbigt!!
Den omtalade drycken var inte så hemsk som alla försökt tutta i en, klart de är inget jag hade velat dricka varje dag men ändå...och jag glömde till och med citronen som dom sa man kunde ta med sig...Smart! Men de vart inte hela världen... i alla fall jag hade inte fått diabetes, mycket skönt för mig att höra ime jag hade nog aldrig klarat av att sticka mig själv med en nål...nej usch, klarar ju inte ens av att ta stick i fingret på vårdcentralen...så hur skulle de då sluta om jag skulle göra de på mig själv? Usch, nej vill inte ens tänka tanken...

Senare när jag kom hem så började jag med att öppna upp hela lägenheten som var väldigt varm! Solen står på rakt in i vardagsrummet på eftermiddagen..
Sen sov jag en stund för sen var de dags att börja tvätta...i de fina vädret ja...
Men mellan runderna ner i källaren så satte jag mig på balkongen med min älskade bok...
Min älskling var duktig och tog ner dom asfula järnstängerna på balkongen :D
Sen var de desperata klockan nio och hell's kitchen tio...sen var de bara till att nanna kudden!

Jag är sugen på glass!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Förstår att det var jobbigt, jag är också en frukost-människa, är inte mig sjäv förren jag har ätit något!

2009-06-08 @ 20:52:04
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0