-090629-

Gud va trött jag är idag!
De va riktigt kämpigt att kliva ur sängen imorse.
Ville verkligen inte gå upp, men vad ska man göra när man inte kan somna om och man har en liten filur i magen som verkar tycka att de obekvämt där inne hur man än ligger...?!
Dagens ilandsproblem, hehe!
När jag väl tog mig upp ur sängen så åt jag frukost och efter de så degade jag bara i soffan tills jag skulle till jobb..började ju halv tre idag..
Usch och blä, tycker inte om att jobba eftermiddagar, de värsta är att jag gör aldrig någon nytta på morgonen i sånna fall, sen går nästan hela kvällen, tråkigt tråkigt!
Ikväll ska jag och Niclas nog äta på Elyssé för jag kommer vara halvdöd när jag kommer hem från jobb så då är man inte sugen på att ställa sig och laga mat.
Imorgon ska jag tvinga Niclas till att fixa något, för vi kan ju inte äta ute gång jag jobbar kväll, får se om man lyckas övertala han. Han kommer nog bara säga, "Jag kaaan intee".
Men vår spis är helt underbar så han klarar nog de gallant!
Märkte de en dag, om något kokar över på vår spis så stänger hela spisen av sig..
de är ju kanon..eller? :P
Ajja, nu ska jag försöka få lite jobb gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0