SYTYCD

Har precis kollat på So you think you can dance..
Äntligen rätt personer som åker ut..
Så sjukt duktiga dom är, jäkla människor..jag vill också kunna dansa.

Min lediga dag har bara flugit iväg..
Helt sinnes så snabbt timmarna kan gå..
Hemsk är de egentligen..
Men jag fick hämtat mina saker hos mamma och träffade Becky..
Hon hade skaffat kaniner..så jäkla söta...två små hårbollar..

Nu sitter jag bara och drygar, så tradigt..
Har jätteont i ryggen, tror att de är en nerv som kommit i kläm..
Jobbigt är de i alla fall...
men jag har min dyna som jag ligger på som mjukar upp ryggen lite...
Eller min och min, mammas är de, men jag lånar den :P

Ne nu ska jag borsta tänderna och ta bort sminket, sen är de sängdax..
Natti!

Kommentarer
Postat av: Sis

min e de!!=)

2009-07-30 @ 21:41:07
URL: http://annelaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0