Söndag...

Idag vaknade jag runt kvart i elva..
Kände verkligen inte för att gå upp, hade jag kunnat så hade jag legat där hela dagen..
Men idag vart jag uppsatt på att jobba..fast de är rätt bra och jobba söndagar..
Här är nästan aldrig något folk, så man kan bara slappa och så jobbar jag bara fyra och en halv timme men får betalt för nio...de är absolut icke fel!
Pengar är ju alltid bra att ha!

Igår kväll vart de party hos kära Marie, mycket trevligt!
Jag såg i veckan att hon hade fått en Thomas Sabo armband av pojken sin, så presenten blev en fin månadssten att hänga i, den vart riktigt snygg i färgen. Tyckte jag i alla fall..
Den var inte riktigt röd och inte riktigt rosa, något mittemellan..
Det blev även ett liten M, som skulle stå för Malin såklart ;)
Eller vad säger du Marie? Hehe
Jag blev själv helt förälskad när jag gick där och kollade på alla möjliga berlocker..
Så vid nästa lön blir de nog ett sådant armband man skämmer bort sig själv med!
Perfekt också sen när man fyller år och så..de är ju lätt att önska sig, och där är ju hur mycke som helst att välja mellan!

Nu ska jag jobba litta..
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Marie

Självklart M som i Malin ;) Dom passade jättenra tillsammans med den andra berlockerna!

2009-07-13 @ 20:44:04
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0