Söndag!

Helgen är snart slut och jag har jobbat hela....Tradigt!
Fast som de ser ut nu ska jag nog bara jobba den veckan som kommer också sen ska jag nog börja tagga ner på arbetet, för då är de ju bara två veckor kvar till bf..
Kan inte fatta hur snabbt allting har gått...
Igår sa Camilla att hon hade en känsla av att han kommer på tisdag..jaa vi får se :P
Vi måste verkligen få hem allting till oss nu också, har vi varken tatt hem säng, skötbord eller vagnen, allt står hos Niclas föräldrar...
så efter jobb idag ska jag nog hem och fixa litta..
Ser verkligen ut som en bomb har slått ner hemma hos oss...och ändå känns de som att de är de enda jag gör, plockar undan hela dagarna..
Men men, välkommen till vuxenlivet Malin!

Idag har jag och hälften av sveriges pensionärer något gemensamt..:P
Stödstrumper..tihihi..
En sak som är säkert, jag rekomenderar verkligen de till folk som jobbar med något där dom står mycke..
Dom är guld värda!
Förstår inte varför jag inte köpte dom direkt när mamma sa att mina ben var svullna..
Men de är lätt att vara klok i efterhand!

Annars är allt prima idag, lite trött efter gårdagen.
Det blev en lång dag, först jobb mellan tio och två, efter de hann jag precis hem sen vart de direkt iväg på den årliga kräftskivan men Niclas släkt...lika trevligt som vanligt.
Vid elva blev det hemfärd för vår del...när vi kom hem vart de bumms i säng!
Jag var helt slagen!

Nu ska jag försöka göra litta nytta på jobb..
Haaij

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses i kväll på grillat hemma hos mamma/pappa eller din svärmor/svärfar.

2009-07-26 @ 14:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0