Solen tar kol på mig!!

Står på jobb just nu och solen har äntligen försvunnit..
Eller försvunnit har den inte gjort, men den har gått runt huset ialla fall, så jag slipper ha den stekande in genom fönstret. 
Alla som kommer in i butiken håller ju på att svimma av värmeslag..
Och här står jag med mina super svullna fötter och håller på att svettas tills döds..
Ändå har jag druckit ungefär tre liter vatten, en liter festis(för sockerts skull) och ätit ett äpple och smaskat i mig lite jordgubbar, men ändå är jag lite snurrig i bollan, konstigt..
Ajja, slutar snart..drygt en timme kvar...och drygt är ju verkligen rätt ord för dagen!
Här är ju helt dött i stan, vilket är helt förståligt...
Hade inte jag jobbat hade jag gärna dratt mig ner till stranden!

Efter jobb blir de till att åka direkt till lindängen och barnmorskan,
föräldrarträff idag igen ju..
Vart där igår också, riktigt intressant, men tyvärr fick vi inte
se förlossningsfilmen för vi hann inte..
Fast där va ju några som blev väldigt glada när de fick höra de:P
Man hörde hur dom pustade ut..hehe
Får se vad de blir om idag..
När de är klart där så bär de av hem till Niclas föräldrar..
Vi ska ha kalas för Niclas idag och vi tyckte de var smidigast att ha de där hemma ime dom har trädgård och allt..
Annars skulle vi ha trängt in oss i vår tvåa, inte såå lyckat i denna värmen..
Så idag blir de grillat på menyn...GOTT!


Kommentarer
Postat av: Marie

mmm... varmt kan man ju lugnt säga! Var är det du jobbar?

2009-07-03 @ 13:48:43
URL: http://livetotelltheworl.blogspot.com
Postat av: karinko

stackare där. verkar som alla andra gravida får svullna fötter och händer men det är inget jag råkat ut för, än, kanske. vad jobbar du i för butik?



ja men lite skumt det där.. haha.. äsch =P

hur har du annars mått under din graviditet då?



kramis

2009-07-03 @ 18:51:42
URL: http://karinhanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0