Slagen..

Idag är det en typisk sånn dag då man inte vill gå upp ur sängen..
Själv stängde jag av alarmet två gången och låg kvar en halvtimme extra, sen insåg jag att klockan vart lite väl mycke och att jag var tvungen att skynda mig om jag skulle hinna..
Det blev bussen till jobb idag ime de ösregnar och jag hittar inte mina regnbyxor..
Anar att dom är nerpackade i källaren..får nog kolla upp den saken..
De är så himla skönt att cykla till jobb ime man ska stå här hela dagen sen..
Förstår inte varför jag tog bussen till jobb precis när vi flyttade..
De är inte ens långt till stan så de är egentligen höjden av lathet!
Men men..nu är jag här på jobb, rätt tomt i stan vilket jag förstår..
Jag står och smuttar på min latte som jag sprang in och köpte på e-house innan jag började..
De är kanon att dom öppnar innan oss, är nästan alltid sugen på kaffe nuförtiden på morgonen..jobbigt jobbigt.!

Hej hej halsbrännan, de vart längesen..!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejdå halsbrännan, hälsar DET FINNS HJÄLP MOT DET!!!!!

2009-07-18 @ 14:01:12
URL: http://anjaforhelaslanten.blogspot.com/
Postat av: Malin

Hehe jag vet, men vi hade inget på jobb...:(

2009-07-18 @ 15:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0