Rubrik??

Ja då har man varit på Ullared idag..
Det blev inte så mycke som jag brukar handla men jag fick med mig de jag behövde:)
Köpte en vit huvtröja, de va nog den skönaste tröjan jag någonsin provat!
För en hundring, wiiee!!
Tyvärr vart där inte allt för roliga mamma kläder, men samtidigt är de knappast lönt att köpa mer mammakläder nu ime de inte är så långt tid kvar...
Vill bara ha ut han!
Jobbigt jobbigt!

Niclas är och spelar tennis med sin pappa just nu, sitter och väntar på att han ska komma hem för han skulle köpa kött med sig ime vi glömde ta ut de imorse så sa jan att vi lika gärna kunde köpa nytt för vi hade ändå bara ett paket i frysen..Så idag blir det lasagne, mummsfillibabba!

Är ledig imorn också, härligt härligt!
Ska till barnmorskan vid elva, sen om vädret tillåter de så ska vi spela klart vår runda minigolf med mamma, ime regnet avbröt oss senast...

Nu ska jag försöka få tag i min älskling..

Tuddeellss!


Kommentarer
Postat av: Randy

Där är så billigt =)

2009-07-08 @ 19:39:58
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0