Namn..

Hej hej alla nyfikna där ute!
Har fått lite frågor angående vad min lilla påg ska få heta..
Och tänkte bara säga de att vi har diskuterat namn och vi har kommit fram till ett vi båda tycker om men jag tänker inte skriva ut de här för det är så pass ovanligt att jag vill inte att någon snor de innan mig:P
Men vi kommer dock inte överens om ett andranamn..
Jag vill att han ska heta Andre i andranamn för Niclas heter de,
men de vill verkligen inte han..
Och de är många som tar barnets mor eller farföräldrars namn...men jag vet inte riktigt om jag vill att han ska heta Carl-Gustav eller Bo..
då kan vi ju lika bra ta Gösta, Knut eller Börje...
Nee, de där med namn är riktigt svårt..
Kom gärna med förslag...vettiga tack=P
Som ni hade kunnat döpa er egna son till..

Kommentarer
Postat av: Anneli

christoffer danile eller christian ska jag ha:D dock vanligt men gillar dom haha

2009-07-16 @ 23:41:11
URL: http://annelaij.blogg.se/
Postat av: Peter

Jan-Åke Larsson eller Teske :D

2009-07-17 @ 20:36:06
Postat av: Anonym

Min son heter Liam Mikael Björn=)

Det ska bli spännande när man får reda på vad er lille kille ska heta=)

2009-08-09 @ 23:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0