måndag

Imorse vaknade jag vid halv fem av att någon kom hem..
Jag blev hilma chockad, ime jag hade satt klockan på alarm så att jag skulle vara vaken när Niclas kom hem...
Men de var min älskling som hade gått hem från jobb för han hade spytt, den stackaren!
Sen från fem till tio så vaknade jag en gång i timmen för att han gick upp ur sängen..tur att jag var så trött att jag somnade om direkt igen!
Nu ligger han bara hemma i sängen och är dålig, hoppas verkligen inte att jag blir smittad!
Det är de sista jag behöver nu!

Nu är jag på jobb och känner bara att jag vill att tiden ska gå snabbare..
Har varit här i två och en halv timme men de känns som om jag öppnade imorse klockan tio..Dryygt som F!
Känns som jag gäspar varannan kund i huvudet..kanske jag gör omedvetet :P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Då är vi många som är sjuka hela min familj ligger, mormor och morbror också :S

Hoppas han blir bättre

2009-07-28 @ 13:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0