Kalas.

Ja då vart man hemma från kalaset hos Niclas päron..
Jag satt och somnade i de supersköna stolarna ute i trädgården,
så dom väckte mig och sa att vi skulle dra oss hem..
De har varit en tuff dag idag!
Supervarmt och allt har gått non stop...
Hann sova en halv timme innan gästerna kom innan idag,
men jag kan ju inte påstå att de känns att jag sovit..
Bilder från kalaset slänger jag in imorn..
Nu ska jag in och slänga mig i den icke kalla sängen...
Ska se om jag kan stapla upp lite kuddar till fötterna..

Natti Natt!

Kommentarer
Postat av: karin

hehe jaså. få se nån bild på din magge dåå :)

Ah, i see. Jag har mått kalas från dag 1! Börjar inse efter att ha hört om andra och läst om andras graviditeter att jag måste ha en väldig tur. jag har inte tyckt att någonting är jobbigt, typ aldrig mått såhär bra! Var lite mer trött än vanligt de första veckorna, men inge illamående alls eller ngt. inga besvär som halsbränna eller ont i ryggen eller svullnad. I början när jag läste om allt vart jag så jävla nojjig, att vara gravid verkade ju vara så sjuukt jobbigt!! Överallt där man läste stod det bara om alla jäkla besvär, knappt ngt om hur härligt och det kan vara. Men majoriteten mår ju illa i början iaf. Sedan vet jag ju inte om det kanske dyker upp ngt nu mot slutet, börjar känna när jag legat på rygg ett tag att det inte känns så skönt med tyngden med magen. att de trycker på organen där inne.

ja men precis, man får tänka positivt. det är inte så långt kvar heller. stackars dem som verkligen har en pina i 9 månader och i värsta fall bli sängliggande. Hur olika det kan vara alltså. Vissa får alla besvär man kan få! usch vad jobbigt.



Ha det bäst kramar på dig

2009-07-04 @ 13:22:02
URL: http://karinhanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0