Kaffe Latte!

Idag är en sådan dag då man bara vill sova..
Jag är så hemskt trött!
Höll på att somna på cyklen på väg till jobb..livsfarligt ju!
Så jag smet in på E-house innan jag började och köpte en latte..
Men smarta Malin glömde säga sojamjölk..
Så jag kommer nog vara lagom rolig att ha och göra med ikväll =P
Har jag inte varit gnällig innan så..hehe

Igår så var de städning som gällde..
så nu är de bara tavlan som ska upp ovanför sängen och så ska vi se
om vi kan införskaffa en liten byrå som vi kan ha bebisgrejer i..
Vi har ju inte allt förmycke förvaring som de ser ut nu...
så när de kommer en liten till som ska ha en massa saker så lär vi behöva något..

I alla fall, igår kväll så kom mamma, Frida och Ulf på besök..
Vi bjöd på tacos och äpplekaka..vilket uppskattades!
Dom var lagom mätta när dom skulle cykla hem sen..
Men de är så de ska vara, dom kan ju inte gå hungriga ifrån oss.. hehe
Jag försökte göra en snabb variant på äpplekakan och strunta i att ta bort skalet, men
jag säger bara de, de vart ingen höjdare, rekomenderas icke!
Annars vart kvällen hur mysig som helst, satt och pratade om allt mellan himmel och jord..
Måste verkligen göras om fler gånger!

Nu vart de roliga slut på ett tag, ska jobba litta nu, men jag återkommer senare =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0