Grillning och resa..

Då vart man hemma..
Inte särskilt mycke på jobb nää..
De var riktigt segt och stå där, tiden rörde sig väldigt långsamt..
Nu sitter jag hemma och väntar på att Niclas ska komma hem..
Han har varit i Halmstad och tittat på hästar..
Vi ska hem till hans föräldrar och grilla de som blev över från igår..
Kanske även blir litta kortspel, hade vatt trevligt!

Imorn ska vi nog ut till Bara, Niclas syster bor där..
Ska se om hon ska låna min ena bikini, dom åker till Cypern på måndag..
Så himla orättvist =(
Jag vill också utomlands!!!!!!
Funderar på att boka en resa redan nu till nästa sommar.
Men jag vet inte riktigt vart jag vill..
Måste ju vara ett barnvänligt ställe och de ska inte vara för varmt..
Några förslag??

Kommentarer
Postat av: camilla

Vi får åka någonstans tillsamans nästa sommar, så kan du och jag ligga och sola och våra "män" ta hand om barnen.

Kram

2009-07-04 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0