Gårdagen..

Jobbade mellan tio och halv tre..en av dom andra som jobbar här ringde från Kroatien och sa att hon inte kom hem som beräknat och att någon annan var tvungen att hoppa in på hennes pass i helgen..
Väldigt störigt tycker jag ime de bara är jag och Åsa som jobbar för tillfället, för dom andra får vi inte tag i..dom svarar inte när man ringer eller smsar..
Så som de ser ut nu så ska jag jobba nio dagar i rad..
Men jag är ju superwoman så de ska jag väl klara..Fast de börjar ta emot..även om jag kan sitta på jobb nu så är de jobbigt att behöva ställa sig upp och sätta sig stup i kvarten...de tar verkligen på krafterna! 
Men men efter att jag hade jobbat så cyklade jag hem...
En idiotcyklist cyklade rakt in i mig när jag skulle svänga, och jag hade visat att jag skulle svänga och allt..har blivit väldigt noga med de!! De roliga var att han sket i och fråga mig hur de gick och så, utan han började skälla på mig för att jag svängde..skum kille..men ialla fall..som tur var så ramlade jag inte så jag slog mig, jag hann få ner foten snabbt och få upp balansen..ont i foten gjorde de...men hellre de!
När jag kom hem sen så tog jag mig en liten tupplur och vid fem cyklade jag och Niclas bort till Maries gård där vi skulle grilla.. När vi fått igång grillarna och fått upp att på bordet så började det att regna lite smått, så vi bar bort bordet under ett stort träd, och när vi nästan ätit upp allt så började regnet att vräka ner och åska, så då bar vi bort de så vi satt under tak.. och då tänker ni nog varför bar dom inte bort de där direkt, men då ska jag få be och få tala om att jag trodde att trädet skulle räcka för de var väldigt tätt, men tydligen inte, hehe
När vi ätit upp allt så bestämde vi oss för att vi skulle hem till mig och Niclas för att kolla film, så vi cyklade hem och så kom Marie och Tony en stund efter..
Jag bakade kladdkakemuffins, och dom hade chips med sig..
Det blev What happens in Vegas vi satte igång..rolig film de där...efter de så var klockan så pass mycke att dom var tvugna att dra sig hemmåt..
När dom hade gått så bestämde jag mig för att ta bort mina naglar, vilket var något av de dummaste jag gjort för nu har jag världens tunnaste naglar..men de blir väl bättre..får jag hoppas!
Vid halv tolv så gick Niclas till jobb och jag gick och nanna..
Såå..hur var din dag? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en mysig kväll! Det får vi göra om snart!

2009-07-21 @ 12:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0