Frukost.

För en timme sedan gick jag och handlade frukost..
Vi hade inget hemma som jag var sugen på så jag gick och handlade fransbröd och bullar..
Mummsfillibabba!
De är ju bara sååå gott!
Gick ner en vända till Alladin och handlade iste också..
Har saknat de..köpte de rätt ofta när jag bodde hos mamma, men på maxi har dom inte någon jag tycker är god..och de är ju där vi handlar mest..
Men men, sitter och äter nu samtidigt som jag lägger in bilderna från igår och spelar Farmville på fejjan :P
De är tack vare Morgan, han nämde de igår på kalaset så jag tänkte jag skulle kolla var de va förnågot...
Men nu måste jag rappa på litta, ska jobba sen...

HAAIIJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0