Fredag

Är på jobb nu..inte så jättestressigt idag, skönt!
Mina fötter är verkligen inte nådiga efter igår..
Stod och strekte kyckling mellan tio och halv tre för att vi skulle kunna göra kycklingsallad..
Imed att jag inte vet vem som läser min blogg nu så har jag inte kunnat nämna något om mammas födelsedag ime de skulle vara en överraskning..
Men nu kan jag berätta allt :)
Igår stack jag och Anneli till mobilia vid nio på morgonen för att handla mat, efter de gick vi hem till mamma(hon var på jobb) och började laga mat, en pasta-kycklingsallad och en potatis-kycklingsallad, vi gjorde även tre kladdkakor..
Sen vid halv tre tiden så åkte Anneli,Ulf (mammas kille) och Andreas(Ulfs son) och kidnappade mamma på jobb för att ta henne till hennes present, vilket var fallskärmshoppning :)
Tyvärr fick hon inte hoppa igår på grund av vädret men dom körde ändå ut där för att få se hennes reaktion, hon blev väldigt chockad:P Medan dom var borta så kom halva släkten hem till oss och vi väntade in mamma och dom, sen när de kom hem så väntade alla i vardagsrummet och jag kan ju säga att mamma blev nog rätt paff när hon såg dom..men de vart kul..
Kvällen blev lyckad, och om jag får säga vad jag tycker, så blev maten kanon:P
Lägger upp bilder lite senare ikväll, har inte dom här ime jag är på jobb...
Nu ska jag se om jag kan göra litta nytta..
Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0