Från jobb1 till jobb2...

Ja då vart de bara typ en timme kvar på jobb..
dagen har ändå gått lagom snabbt..
När jag slutar så ska jag cykla hem, sova en stund sen ska jag tvätta hela kvällen..Sååå tradigt!!
Ska snygga till lite hemma också, kom på igår att om jag moblerar om litta bland mina saker kanske så ser de kanske inte så intryckt ut, eller nått..
Ska även inviga strykjärnet hade jag tänkt mig..måste ju lägga upp dom jäkla gardinerna som är en meter förlånga =P

Nu ska jag göra en beställning på två armband..
Tuuddeellss!!

Kommentarer
Postat av: s:en

ha en bra dag =)

2009-07-07 @ 20:31:01
URL: http://www.metrobloggen.se/ohmydays
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

2009-07-07 @ 20:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0