fångad på film...

Igår kväll så låg jag i soffan och bara degade..
Plötsligt så började min lilla gosse röra sig väldigt mycket..
Så jag tog upp min mobil och lyckades fånga de underbara ögonblicket på film..
De såg nästan ut som han gjorde vågen där inne eller något :P
Är super glad för att jag fick de på film..kul och ha i framtiden ju!
Tyvärr så hittar jag inte min adapter till mobilen så jag kan inte få in den på datan..
Men såfort jag hittar den så åker filmen upp..
eller ja, efter att jag lärt mig hur man får in den på bloggen de vill säga :P
Är ju inget snille på dataorer!
Eller är de pissimissisippi?



EFTERLYSES!!!!      Fast min är röd..:P


Kommentarer
Postat av: Anneli

jag kan ta med min imorn om du vill...puss

2009-07-22 @ 18:20:05
URL: http://annelaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0