Bo01 och frissan

När jag satt hemma och gjorde ingenting så fick jag ett trevligt sms från Marie..
Hon var klar med de hon skulle göra på jobb så hon undrade om vi skulle fika..
Så jag gjorde mig färdig och så hämtade hon mig och så åkte vi ner till bo01..
Fy satan va de blåste när vi kom ner där..blåste nästan bort...
Efter jag hade beställt och betalat på e-house så kom jag på att jag var mer hungrig än sugen på kaka..men de gjorde inte så mycke, den slank lätt ner och jag blev ändå mätt på ett sätt..
Tiden bara sprang iväg och när vi kollade på klockan så hade vi suttit där i två timmar och de kändes som en halv timme..så vi var tvugna att röra på oss eftersom jag skulle klippa mig halv fyra..
Det blev ljusa slingor och så klippte jag bara topparna..klippte till luggen så den blev sne igen..
Orkar inte ha pannlugg eftersom man måste fixa till den varje dag iså fall..vilket jag varken har tid eller ork till..
Så detta passar mig perfa :)

Men men, nu ska jag inte sitta här mer...
Ska se om jag hittar något roligt recept och laga till ikväll...
Skriver kanske lite senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0