Tjugoförsta Februari Tvåtusennio*

Hallåå!
Idag vaknade jag tidigt, vaknade redan vid nio men låg kvar i sängen till klockan vart ungefär halv elva...
Har precis ätit frukost och kollat litta på tv...Niclas ligger fortfarande och sover:P

Gårdagen vart ju helt underbar, vilken upplevelse säger jag bara!
Hockey har jag ju varit så sjukt emot att gå och kolla på, men jag tänkte, jag får väl ge de en chans..
Vilken stämmning säger jag bara, vågen gick väl runt si sådär fyra fem varv, sjukt kul!
Och att man första gången fick se både förlängning och straffar, det vart ju bara ett plus!
Jag kan ju säga de..jag kommer lätt gå och kolla igen!


Nu orkar jag inte sitta här längre...
Ikväll bär de av till Landskrona och fest hos syrran...

PussHeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0