Ny vecka...

nya tag...
Sitter på jobb och är sjukt trött!
Somnade om imorse så jag vart nära på att komma försent...men så tur är så kom jag i tid! (Pust!)
Innan jag sprang ut ur lägenheten så fick jag iaf med mig två kanelbullar:P
Men sen hade jag tur för Niclas syster kom in på mitt jobb med Maja och Andreas,
så dom gick och handlade en pan pizza och ett äpple till mig, Woho!:D
Caroline kom också förbi en runda, hon har ju börjat skolan idag:D
Jag känner också för att göra något sånt, gå någon kurs i nått och bara byta yrke helt....
för de känns som jag behöver lite förnying i mitt liv, är trött på att stå i denna butiken!


Igår vart jag och Niclas på visning, IGEN!
Varför kan dom inte bara säga ni får den!? För jag orkar inte leta runt längre, för de känns varken som dom blir billigare eller snyggare...
Så GE MIG DENNA LÄGENHETEN NU NU NU! Snälla? :P

Nä nu slutar jag snart så jag får väl göra lite nytta, fast här inte är något folk i stan...

PussHeej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0