Ny dag..

Sitter just nu på jobb, lagom segt, inget folk som vanligt..
men men tiden har ändå gått nåttsådär fort...
Efter work ska jag först köpa något och äta, hann inte handla innan jobb för bussen vart jätteslö, plus så hade vi inget bröd hemma när jag skulle äta frukost så de fick bli knäckebröd..goootttt! Not! Tycker om de i vanliga fall men inte just när du ska bli mätt på de, sen när jag skulle hälla upp juicen så var där bara en fjärdedels glas kvar...vem sätter in juicen när där är så lite kvar?? Kuuuul!! Så min frukost blev knäckebröd med jordgubbssaft...Lyckat:P
Ialla fall så efter jobb så ska jag gå och kolla upp några ställen där man tar hål i öronen..jag och niclas syster satt och diskuterade de i lördags, för hon har inte hål och vill gärna ha..så ska kolla va de kostar på ollika ställen och så...
Funderar på om jag ska ta någon hål till:P är sugen på de...tihi får se hur de blir:)
Annars idag blir de nog bara till att ta de lungt...har huvudvärk som vanligt..Jobbigt Jobbigt!!



ha de bäst!!
PussHeej!!


Mina fin fina nyinförskaffade shoes:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0