Veckan som varit...

GRATTIS SYRRAN PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!


Guud så längesen de va jag uppdaterade här då...fölåt! :P
och de har hänt mycke denna veckan!

Tisdag: Först jobb, sen hem till älskling, drog upp han för vi skulle iväg till en visning..mäklaren dök inte upp, Skummt!!
Jag stack till SF för jag skulle kolla på förhandsvisningen av Män som hatar kvinnor. Mycket bra film!
Fick även goddie bags med mycke gott i:D
Efter filmen ringde jga mitt hjärta som hade en väldigt rolig nyhet, Vi fick lägenheten som vi kollade på i söndags!!!
WOOOOHHHHOOOOOOO!!!!!!!!!

Onsdag: Jobb hela dagen, luncha med Carro i stan och efter jobb iväg och fira lite med min baby, fondue blev de:)

Torsdag: Cyklade till jobb!!!! efter jobb ringde jag Becks, så skulle hon och Natta till huset av smärta så jag ville hänga med...när vi hade varit där en stund, så hej och hå så satt jag själv i stolen och skulle tatta mig...
Tre små fina stjärnor blev de på benet:)
Efter de blev de donkan mat hos Becksan:D, sen skulle vi kolla Ghost på tv400 men dom visade fel avsnitt så vi blev jääääääätttteee sura:P så helt plötsligt satt vi i bilen på väg till staffanstorp för att kolla på när töserna slet på vattengympan:P Träffade min moster också där:) kul kul!
sen blev de hemfärd:)

Fredag: Efter en mycket seg dag på jobb...så satte jag mig på bussen hem till min man som redan va vaken...
Jag slet upp han ur sängen och tvingade han att köra till både Mio och Ikea för vi skulle kolla soffor...hittade en hel del faktiskt!! :D sen på kvällen blev de Så ska de låta, Let's Dance och Hockey, Lider med Malmö...
Men som sagt : de var inte den matchen som gjorde att dom inte kom vidare, de va tack vare idioterna som sumpade de innan juniorerna kom in och överglänste dom!!

Lördag: Står på jobb nu, tråkar som fan! Sen blir de till att ta tåget till Syster yster som fyller år:D:D
Mys kväll med båda syrrorna!
Bara så nu vet så var precis PLING FORSMAN inne på Oasis!!
Malmö goes Kändisstad för en dag! tihih

Ha de!!!!

PussHeej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0