Fredag!

Sitter här i sängen hos Niclas och lyssnar på när han svär åt tv:n när han missar en på guitar hero..stackare!
Har precis ätit (mumms!), strax bär det av till arenan för hockey...spännande:D
Har aldrig sett hockey i verkligheten, ska bli riktigt kul! Och förståss har Niclas lovat mig popcorn där:D woohoo!
Visste ni de?!, att på bio och så, popcornen poppas inte där :O, de har jag alltid trott, men nej dom kommer dig färdigpoppade, jag blev väldigt arg när Niclas berättade de för mig igår :( men men vad ska man göra...?!
Efter hockeyn blir det snabba ryck hem för jag och Annika måste se vem som åker ut Let's dance:P


Hörs kanske ikväll....

PussHeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0