Myskväll..

Hejsaan!
Exakt som igår så sitter jag hemma hos Niclas och har precis vinkat av han..
Sitter i sängen med datorn i knät och är lite halv trött, och ändå så sov jag två timmar innan idag,
tänkte att jag bara skulle vila i typ en halvtimme för jag hade huvudvärk, så jag la mig i sängen vid fem, klockan sju kom mamma in i rummet, -Nä men, är du hemma?
Yrvaken som jag är svarar jag bara, ja de verkar så, sen kollar jag på klockan och blir lagom chockad, fattar inte att jag kunde sova så länge...sen ringde min älskling och fråga om han skulle komma hem till mig, så de blev en lugn myskväll med baby!


Ohh, jag saknar mitt ljusa hår så sjukt mycke,
men Niclas blir asarg så fort jag nämner ordet hårfärg:P




Jaja de var allt för mig denna kväll...

PussHeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0