*2009-02-19*

Hej

Hej!!

Dagen har gått ovanligt snabbt hittills...kom till jobb ungefär kvart i tio...
och då hade vi fått vår beställning så de vart bara att sätta igång att lägga upp, sen har tiden bara sprungit iväg...
Syrran va här innan också och hälsade på:) wiiee...hon och Frida ska på bio idag, och se Bolt..

Igår var jag ledig och de va skiitskönt :) men ändå så vaknade jag halv tio, (KUL!) och ändå va jag trött när jag vaknade...fattar inte de, för jag kunde inte somna om när jag låg i sängen...jobbigt jobbigt...
Var och kollade på lägenheten igår, synd att den vart så sliten asså:( men men, ny visning, nya tag på söndag!

slutar snart....då ska jag hem och äta äta äta och äta:D hungrig som jag vet inte vad....

PussHeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0