2009-02-05

Tuddeluu!
Still at work, och fortfarande inget folk i stan...störigt för tiden går alltid mycke fortare
om man har kunder som svämmar in...
Niclas mamma och syster kom in innan, en sten hade ramlat av på hans mammas ring så hon ville att jag skulle fixa de...sen skulle dom vandra vidare och köpa presenter, Niclas pappa fyller år på måndag så det blir kalas på lördag.
Får se om man kan smita in på rummet under lördags kvällen och kolla lite på melodifestivalen om inte alla är nyfikna och dom låter tvn vara på i vardasrummet...de hade ju inte varit helt fel:)
Jag har blivit väldigt glad för melodifestivalen helt plösligt, från ingenstans...
Tror nog jag ska göra de till lite av en vana veckorna framöver, bjuda över lite folk, lite chips och dippa och såklart bråka lite om vilka som har varit bra och dåliga framträdande under kvällen, hade ju varit trevligt!
Får se om de blir så...


Jaha då slutar man snart, måste in på hm då, har fastnat för ett par tygskor där...
De var bara kärlek vid första ögonkastet!
Det är ett par ljusoranga seglarskor...får hoppas på att min storlek finns kvar!!!

Jaa då fyller syster yster snart år, vet inte riktigt vad jag ska handla...har förståss mina idéer men dom är kanske aningen dyra:P men men får se om man kan skita lite pengar nu en vecka framåt så går de nog att lösa:)
Jag får återkomma:)

PussHeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0