SÖNDAG

I söndags så var jag med Annika, Camilla, Emil och Maja på julmarknad på Katrinetorp(tror jag de hette:P)
De var jättefint men det var sjukt mycket folk, kändes lite som malmöfestivalen, hehe
Alla barnen hoppade bland halmbalarna..även Camilla, haha
Nej men Emil var där uppe så skulle hon hjälpa han, sen när hon skulle ner så dummade vi oss lite, så jag ställde mig och skulle ta emot henne så hoppade hon ner i min famn och alla kollade på oss som om vi vart dumma i huvet...Mycke roligare om man var där:P



Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahaha, ja precis! :D

sÅ FET är jag nog inte än hahaha.. det går om man fotograferar uppifrån hahahaha :)



Ja den serien är makalös!

mitt batteri dog innan ;P Därför jag inte vsara på det sista...den ligger på laddning! :D

2009-12-08 @ 20:59:20
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0