Dan före dopparen...

Ussch vad jag är trött!
Gick och la mig vid halv tre igår..
Skulle ju packa in klapparna innan jag gick och la mig, och allt var emot mig alltså!
Först klyddade pappret och bara gick sönder, sen ville inte pennan fungera och efter de tog tejpen slut...kan man ha lite mer otur?
Nu är jag ialla fall uppe igen för klockan elva ska jag börja tvätta, kuuuuul! Nepp!
Leyton är på lagom störigt humör, han ska inte sitta i sittern, inte ligga i soffan, inte på skötbordet, utan jag ska hålla han hela tiden annars gallskriker han...jag som skulle sortera tvätten..
Jaja vi får se om han ändrar sig...


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Han känner att morsan är stressad.

Coola ner så gör han likadant:-)

Puss

2009-12-23 @ 14:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0