sommarchansen

Då vart jag hemma igen..
Har precis ätit en tallrik pasta carbonara också...riktigt mumsigt:P
Jag cyklade ju ner i stan vid tolv, hämtade ut fotona, mötte upp Anneli + arbetskamrat sen vandrade vi bort mot hansa...dom ville egentligen luncha på café 2000 men dom hade tyvärr stängt denna veckan för dom renoverade, hilma synd att där va stängt för jag var också sugen på en sånn sallad..det är verkligen stans godaste sallad!  Efter att jag suttit med dom när dom åt och anneli fått sina foto så vandrade dom tillbaka till jobb och jag gick till mitt jobb för att lämna mina nycklar och passerkort.. kändes rätt sorgligt faktiskt, jag har ändå varit där i ett och ett halvt år..men men..
Efter de gick jag en runda på panduro hobby sen cyklade jag hem igen...
Blir tyvärr rätt snabbt trött när jag går i stan, sen vart de ju rätt varmt idag också, ja fy va varmt de är :P

Men nu ska jag in i duschen sen ikväll ska jag till pildammarna och kolla på sommarchansen..kul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0