Lördag

ligger just nu i soffan med Leyton på bröstet..
sååå mysigt!
han ska snart äta sen får vi se när Niclas känner för att gå upp från sängen, för jag vill till stan en runda:P
ska se om jag kan hitta lite roliga kläder:)
Vill inte riktigt gå runt med mina mammakläder, för jag tror inte jag kommer i mina gamla kläder än...
har lite till att kämpa med, gick ju upp ett antal kilo när jag väntade som jag måste träna bort nu..blää..
men jag har redan gått ner chockerande mycke..så ska fortsätta såhär..
så mycke de kan göra att bara skita i godis och kakor..kanon..

Bild från sjukhuset..

Nu är det matdags...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten sötnos!!

2009-08-29 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0