gårdagen..

Igår då ja...som jag sa så tog jag mig ner till pildammarna för att se sommarchansen med joanna, men precis innan jag skulle gå så ringde anneli och så nämde hon att pappa och frida också skulle dit, så jag ringde dom på direkten och dom var redan där och tur vart de för när vi kom dit var de hur mycke folk som helst... och vi kom ändå dit en och en halv timme innan, sjukt :P Vi fick sätta oss på gräset precis bredvid stentrappan för människor ska ju paxa plaster till sina nära och kära men de är ju inte lite plats dom tar upp då, vi snackar liksom filtar som är 5-10 meter, och de är nästan aldrig någon som fyller ut hela platsen så de är alltid någon som kommer fem-tio minuter innan som får dom platserna mitt framför scenen..hilma orättvist! Var bara tvungen att avreagera mig litta såhär på morgonkvisten...

Lyckades bara ta två bilder igår, sen glömde jag bort att jag hade kameran..
Man ser hur mycke människor där var, vart ju finalen igår..
De vart en tjej från Asmundtorp som vann hela...
Själv röstade jag icke på henne men..hon kunde ju sjunga...

Nu är de frukost dax för min del..
Tingeling!


Kommentarer
Postat av: Marie

Shit vad mycket folk! Nu tycker jag bebisen ska komma, går och tänker på det hela tiden ju :)

2009-08-07 @ 10:27:49
URL: http://livetotelltheworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0