bian

Vid fyra tiden tog jag cyklen och cyklade ner till stan och Gränden där Anneli, Frida och pappa satt och väntade..
Det blev kycklingspett och pommes för min del, supergott!
Efter vi hade ätit så började vi vandra mot entré..
De blev ice age med 3d effekt...filmen vart bra i sig men 3d effekten kunde vi lika bra vatt utan, den var inte särskilt bra..
Superheta glasögon fick vi ju också :P
Efter bion vandrade vi till stan sen splittrades vi där för att åka hem...
Och nu sitter jag här hemma..helt själv, Niclas är hemma hos hans föräldrar och han visste inte när han skule komma hem..så nu ska jag..jaa va kan jag göra...ääh jag viker lite kläder...
Ha de!


Frida , Anneli och pappa på väg till entré...


Anneli i dom mycket snygga glasögonen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0