Vååår!

Så himla skönt väder nu...
Man känner verkligen att de börjar bli vår...
Står på jobb nu...slutar om inte alls förlång tid...
ska till triangeln och india efter jobb...ska kolla om min tunga är kapabel till att pierca..vilket jag inte tror, tyvärr:(
Sen efter de ska jag köpa tvättmedel och hem och tvätta...
Kuuuul när de är så fint väder...USCCHH säger jag bara...
Men som Becks sa igår...Välkommen in i vuxenlivet..
Ska även lära Niclas direkt hur man tvättar så att han inte kan komma med några undanflykter senare..:P
Är hur hungrig som helst just nu...får se vad de blir för mat idag....
är sjukt sugen på lasang, men jag har inte tagit ut köttfärsen ur frysen så vi får la ser vad de blir av de...:P

Fick låna min syrras mobila bredband igår...hon är fööör söt :P
Vet inte när hon vill ha tillbaka de men då får hon ringa:P hehe
 See yaa...

PussHeej*


Kommentarer
Postat av: Annelaij

haha japp i will tell you... men nu e de lugnt... har j jazze i närheten så...:P

2009-04-16 @ 15:34:39
URL: http://annelaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0