Sommarn på väg??

Fredag:
Jobbade kvällen, så de blev att Niclas hämtade mig och direkt hem för att äta:)
efter de drog jag hem till Becks och Niclas bjöd hem pågarna...


Lördag:
Vaknade tidigt för Niclas skulle hjälpa sin mormor och morfar och flytta, och ime jag inte
får lyfta så drog jag mig ner till Olympic och kollade när J-laget spelade...
Solen sken på oss under hela matchen och jag brände mig på ena armen, plus så hade
jag t-tröja så min arm är ju inte den finaste:P

Söndag:

Upp tidigt idag också, fick för mig att jag skulle hänga med damerna på deras seriepremiär,

Så kvart över elva stog jag på olympics parkering med matsäck, filt och hela köret:)

Det vart svinkallt på bussen upp så vi satt med våra filtar om oss..

När vi sen kom upp så gick vi först en runda på coop, sen vart de bara att börja duka upp för picknick...

Sjukt mysigt var de...

Tjejerna spelade lika och första matchen slutade 4-4.


Måndag:
Jobb till halv tre sen åkte jag hem till min mor för att fixa de sista i mitt rum...
Jag och Niclas fick även köpt vår efterlängtade byrå.. :)
Vi åt även hos min mor...mumms!!
Tisdag:
Först jobb sen hem till mor igen, känns hemsk..har slängt så sjukt mycke saker..
Fast jag vill inte ha dem uppe i den nya lägenheten och de känns bara korkat och
ta med de och lägga de i källaren bara för man ska ha de...
Sen vart de hem och sätta ihop byrån och göra ett kort till Maja..

Onsdag:
Idag känns de som en bra dag!
Har nog vaknat på helt rätt sida.. :D
Sitter på jobb nu...och sen ska jag hem till min mor igen och se om jag kan få rätt på resten..
Efter de ska vi hem till Maja i Bara och gratta den lilla 1åringen, tiden går sååå snabbt...
Kommer fortfarande ihåg när Niclas sa att Camilla vart gravid....helt sanslöst!!

PussHeej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0