Snart helg!!

Då vart de redan torsdag...dagarna bara flyger iväg...
Det är helt sjukt! 
Igår gick jag in i vecka 23, dvs att jag bara har 17veckor kvar, dvs att jag har gått mer än halva tiden...
Vilket säger en hel del, känns som att de var igår jag gjorde testet...
men men..i augusti kommer den lilla krabaten ut...Längtar!!!!!!!

Igår gick jag ju till india, bokade tid och allt, och vart skiiiitglad,
men så kom jag på att jag glömde fråga om de är något problem om man är gravid...
så jag gick snällt tillbaka och frågade..och då sa hon bara nej tyvärr, vi piercar inte gravida,
hon sa att hon tyckte de såg ut som jga va gravid men hon vågade inte fråga...sååååå...
jag får inte pierca mig förrens jag ammat klart, vilket är jääätteelänge tills dess!
Blev skitlack:( när jag väl hade tatt mod till mig för att göra de...:@ :'(
men men sånt är livet...

Men lite glad blev jag på kvällen iaf:)
För det blev lasange till middag, och fyyy faan va god den blev!!! :D:D
Och tvätta gjorde vi ju också, de kommer jag nog göra varje dag så kul som de va...not...

Sitter på jobb nu och tråkar....ska träffa Becks sen för att fika...
Är helt sinnessjukt sugen på kaffe..:P

Ne nu ska jag äta mitt äpple och fixa lite här och sen gå....

PussHeej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0