Sjuuuukt!

Sitter på jobb nu, och de är näst intill omöjligt att vara här..
Vår ventilation är sönder och här är ingen som kommer och fixar den även om vi har ringt sisådär 100ggr...
De är ju inte bara jobbigt för oss som jobbar här, men det är ju ingen som vill eller klarar av att gå in i butiken..
så jag sitter här i min ensamhet :(
Tur man har face, bdb och en blogg så man har något att göra:P

Innan jobb gick jag en sväng på torget och handlade ett halvt kilo vindruvor...Gott gott gott!
Så nu sitter och och frossar i vindruvor :)
Så tänkte jag precis: Ohh va gott de hade varit med fruktsallad idag, och sen sätta sig med de på balkongen:)
Men då kom jag på att då måste jag köpa en skål också..för vi har ingen så lite större skål..
Så jag får se vilket humör jag är på efter jobb... :P

Och duktig som jag är ska jag ju tvätta idag och har såklart bokat in på den varmaste dagen :P
Hoppas bara på att de blir lika fint väder till helgen för jag är ledig :D
Ska inte jobba måndag heller för jag ska till min barnmorska:) Spännande!
Har ju inte varit där sen..början på februari..tycker de känns lite väl länge!
Men men :P
Idag är det 110 dagar kvar till den beräknade dagen:)
Asså tiden går så sjukt snabbt!!
Nu har jag slut på fantasin...



Kommentarer
Postat av: Jessica

då får du bli medlem på familjeliv.se så har du ännu mer att göra!!! kul sida när man går i väntans tider!!!

2009-04-29 @ 14:37:07
URL: http://anjaforhelaslanten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0