Pusta ut...

Denna helgen har varit helt fullspäckad!!
Fick ju nycklarna till lägenheten i onsdags så det är där jag har tillbringat min helg..
Nu är de mesta på plats och de känns hur skönt som helst!
Det enda vi har kvar nu är soffan som kommer på torsdag eller tisdag...längtar :D

Sitter på jobb nu som vanligt och datan är skiitseg!
Ska till frisören efter jobb klippa mig igen eftersom mitt hår är fettslitet:P ska färga de också:)
sen blir de att promenera hem och ta ett litet mellanmål för ska jag och Niclas till ikea:)
ska köpa lite underlägg och dukar:P
Efter de ska jag hem till mamma och hämta min cykel så jag kan cykla till jobb i fortsättningen, eftersom de är väldigt nära:)

Måste jobba nu....

XOXO

PussHeej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0